V marketingu več optimizma na ekonomske razmere

Vodje marketinga imajo bolj optimistični pogled na ekonomske razmere, kot so ga imeli pred šestimi meseci, kar je ugotovila nova študija Ameriške Univerze Duke University’s Fuqua School of Business.

Študija je potekala v februarju preko spleta med 269 vodji marketinga.
Ugotovili so, da je povprečna stopnja optimizma o gospodarstvu ZDA 63,4, na lestvici od nič do 100 (100 najbolj optimistična). Glede na stopnjo optimizma lani avgusta, ko je bila izvedena zadnja raziskava, se je ta povečal za 11 točk.

Raziskava je tudi pokazala, da vodje marketinga pričakujejo upad izdatkov za tradicionalno oglaševanje v naslednjih 12 mesecih za 161,5 %, medtem ko se bo poraba za spletno trženje povečala za 14,3 % v istem obdobju.

Vir: www.btbonline.com

 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.