V novem MM-u preberite:

Eden izmed medijskih partnerjev Promarketa je tudi revija Marketing magazin. V najnovejšem MM-u preberite:

V njem Robert Hernec, direktor trženja pri Europlakatu, član novega upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice in predsednik letošnjega, 19. SOF-a, pripoveduje o izzivih zunanjega oglaševanja, o zakonodajnem okviru oglaševanja in o sodelovanju z Uradom za varstvo konkurence – in za SOF obljublja privlačno ter koristno in inspirativno druženje.

Mi pa smo izbrali najboljšo akcijo leta in to je postala akcija za pašteto Poli, ki jo je za Perutnino Ptuj pripravila agencija Futura DDB. Žirija, v kateri so bili kreativni direktorji iz petih slovenskih oglaševalskih agencij je presodila, da je bila ta akcija najizvirnejša v lanskem letu, saj je izstopila iz povprečja in povzročila precejšnjo opaženost v javnosti.

Pišemo tudi o tem, da je recesija pokazala zobe saj je skupna bruto vrednost oglaševanja v letu 2009 je po podatkih Mediane znašala 540,6 milijona evrov, kar pomeni 3-odstotno rast v primerjavi z letom 2008, vendar je treba upoštevati, da ne gre za bruto vrednosti in ne realne prihodke. Če bi upoštevali vse popuste in brezplačne objave, bi ocenjena neto vrednost verjetno znašala manj kot 30 odstotkov bruto vrednosti. Preverili pa smo tudi ali slovenska podjetja redno spremljajo učinke in uspešnost svojih oglaševalskih akcij.

V MM-u vas čakajo še stalne kolumne, intervja z Benjaminom Ivančičem, kreativnim direktorjem in partnerjem v agenciji Original in Juretom Tomcem, direktorjem Baby Centra, članek, o mamah kot ciljni skupini, ki upravlja z večino proračuna svojega gospodinjstva in zgodbo olimpijskih igrah – športni zabavi, ki odseva resničnega duha časa in družbe.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.