Začetek srečališča prodaje, marketinga in oglaševanja ProMarket

Danes ob 9. uri je vrata Gospodarskega razstavišča že drugič odprl sejem in kongres ProMarket. V Marmorni dvorani in preddverju se bo vse do petka predstavljalo preko 80 razstavljavcev, ki so pripravili zanimiv spekter izdelkov in storitev. Zjutraj je že prijetno zadišalo po odlični kavi za dober začetek sklepanja poslov, zbranih pa je tudi veliko Idej, ki si jih bodo obiskovalci lahko vzeli s seboj.

Še nekaj minut pa nas loči do začetka kongresa ProMarket, ki bo ta dan v domeni Zbornice poslovno-storitvenih dejavnosti. Govorili bomo o pogledih trženja in prodaje z vidika “odnosa kupec-prodajalec”. Spoznali bomo dejavnike, ki na ta odnos pomembno vplivajo in kako v odnos vložiti “srčnost” v vseh pogledih – od strokovnosti osebja, znanja in stroke pri organizaciji trženja in prodaje v podjetju, kot spoznavanju potreb kupcev za izgradnjo zaupanja in upoštevanja širiših dejavnikov okolja. Ob zaključku današnjega kongresnega dne pa se bodo udeleženci okrogle mize spraševali ali je prodaja s srcem dobra naložba.

Jutrišnji kongresni dan pa bo v znamenju direktnih tržnih kanalov. Svoje zgodbe o uspehih bodo z nami delili Mojca Lukan iz Studia Moderne, Boris Kozlevčar iz JK Skupine, Jure Kumljanc iz Lifeclass hotelov. Pridružil se nam bo tudi tuji predavatelj iz Belgije Johan van Genechten.

Ni še prepozno, da se kongresa udeležite tudi vi, saj se na kongres lahko prijavite tudi na blagajni GR.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.