Zakaj vaša elektronska pošta lahko izgleda kot nezaželena?

Kljub temu, da je delež v upadanju pa nezaželena pošta še vedno predstavlja kar 85 % vse poslanih elektronskih sporočil. Pri nas je verjetno ta delež manjši. Kljub temu pa je teh sporočil še vedno ogromno. Odprite vsake toliko »spam« direktorij v vašem gmail računu.

Nekatera sporočila gredo tja avtomatično. Določena sporočila pa lahko kot takšna označijo tudi prejemniki.

Verjetno si želite, da uporabniki vaše sporočilo prejmejo in preberejo.

Za vas smo pripravili tri primere napak, ki jih morate odpraviti, da bodo prejemniki vaš sporočilo verjetneje prejeli in prebrali

1.       Uporaba imena, ki ga nihče ne pozna

Polje, ki označuje, kdo je pošto poslal je tisto, kar naslovniki najprej vidijo. Če pošiljatelja naslovniki ne poznajo je večja verjetnost, da bodo pošto označili kot nezaželeno in je ne bodo prebrali.

2.       Preveč agresiven naslov sporočila

Dejstvo je, da mora biti naslov sporočila tak, da pritegne bralca, da bo sporočilo odprl in prebral. Če pa se boste trudili preveč. Kar poglejte naslove sporočil v vašem »spam« direktoriju. Naslovi sporočil kot so Free Viagra, Crazy girls gone wilder in -50% Hipnoza | -50% Poslikava nohtev | -55% Erekcijski obroček | -51% Zaključni račun | -60% TOP FIT | -50% Tečaj izdelave spletne strani | -41% Pasna zaponka, kar kličejo po tem da gre vaše sporočilo znajde tam, kjer je večna tema.

Bodite torej izvirni a ne agresivni.

3.       Dolgočasna vsebina

Poskrbite, da bo vsebina vaših sporočil zanimiva in uporabna. V nasprotnem primeru se bodo uporabniki hitro odjavili z vaše liste.

Prirejeno po www.cmo.com/email/what-3-email-marketing-mistakes-make-you-look-spammer

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.