So TransPromo sporočila prihodnost direktnega marketinga?

Izpiski računov bank, mesečne položnice za plačilo storitev in podobni izpiski gotovo ne ostanejo neopaženi pri prejemnikih. Zato je lahko za pošiljatelje to zamujena priložnost, če zraven ne vložijo tudi prilagojenih dodatnih ponudb in vsebin.

Tehnologije so spodbudile okolje, v katerem TransPromo sporočila naredijo dober poslovni in ekonomski smisel za mnoga podjetja. Ti rutinski dokumenti vam lahko pomagajo tržiti izdelke ali storitve, graditi zvestobo blagovni znamki in znižati stroške obveščanja vaših strank. Veliko je možnosti, da neposredno komunicirate z vsako stranko na osebni ravni „ena na ena“.

Študije kažejo (InfoTrends study), da 95% prejemnikov odpre mesečne izpiske, ki jih prejmejo po pošti. V povprečju celo porabijo dve do tri minute za pregledovanje in branje njihove vsebine, 20% celo več kot pet minut. Seveda pa je najboljša korist za podjetja – nobenih dodatnih tiskovin in stroškov pošiljanja.

Veliko podjetij uporablja tovrstno oglaševanje za lastne potrebe, vendar trendi kažejo, da bodo iskali tudi ostale potencialne oglaševalce. Raziskava InfoTrends ocenuje, da je bilo v Severni Ameriki leta 2008 distribuiranih 3,8 milijard TransPromo sporočil, do leta 2013 pa bo ta številka predvidoma prerasla na 27,5 milijarde sporočil.

Vir: directmag.com


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja