“Sporočamo Vam, da v medijih NISMO ZASLEDILI prispevkov z vašimi gesli.”

Iz podjetja Press clipping včasih dobimo sporočilo z naslednjo vsebino:

Sporočamo Vam, da v medijih NISMO ZASLEDILI prispevkov z vašimi gesli.
Želimo vam uspešen in prijeten dan.

Dear Sirs, we would like to inform you that we found no media reports with your key words.
We wish you a pleasant day.

Tako sporočilo po navadi pomeni, da v medijih, ki jim v podjetju Press Clipping sledijo, ni bilo nikjer objave o določenem geslu, izdelku, podjetju, konkurenci… Resda so taka sporočila zelo redka, pa vendar se kak dan trudijo zaman.

Zakaj je pomembno spremljanje medijev?
Mogoče je bolj kot sledenje vaših objav, pomembno slednje konkurence ali pa samo sledenje objave določene teme, izdelka, gesla. Za sponzorje je vlaganje v spremljanje medijev še najbolj pomembno, saj tako vidijo, ali je bil njihov logotip prikazan in kolikokrat.

Ali veste, da so sposobni voditi tudi npr. pojavljanje logotipa na dresu skakalca v Planici, da na koncu seštejejo, koliko sekund je bil logotip vašega podjetja izpostavljen gledalcem po TV? To so zanimive storitve in veseli smo, da spremljajo tudi objave naših gesel, o katerih želimo slišati.

Kontaktirajte jih kar direktno.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja