Srečna 13-ica – 13 nasvetov za pisanje zmagovite direktne pošte

Direktna pošta je pika na i vsem seznamom in ponudbam, ki jo dopolnjujejo. Preveč oblikovanja in novih idej v direktni pošti utegne povzročiti kakšno napako. Držati se moramo nekaj osnov v direktni pošti s katerim boste dosegli pravi namen. Lahko bi jih poimenovali kar srečna 13-ica:

1. Izpostavite kakšno korist ali vsebino vašega sporočila – ne samega izdelka oz. storitve.
Velikokrat se nam zgodi, da moramo izpostaviti nek tehten razlog, zakaj bi kupec potreboval vaš izdelek/storitev, da bo dojel zakaj je to vredno preizkusiti. Pri tem lahko testirate več vaših ponudb, hkrati pa pazite, ker je zelo mamljiva in ugodna ponudba lahko tudi neverjetna.

2. Izpostavite verodostojnost vašega sporočila.
Prejemnika vzemite za prijatelja in ga prepričajte, da ste ugledno podjetje – prav tako vaši izdelki in storitve. Priporočila delajo čudeže. Vsekakor bodite pošteni.

3. Udarni naslovi vzbujajo pozornost.
Prepričljivi odstavki spodbujajo prejemnika k nadaljevanju branja. Preučite vsako posamezno poglavje in se vprašajte, ali je dovolj prepričljivo, da bo ohranilo bralčevo pozornost – če ni, popravite.

4. Vedno vključite P. S..
»Post Skriptum« je na drugem mestu med najbolj branimi delčki direktne pošte (naslov in prvi odstavek sta na prvem mestu). P. S. napišite tako udarno, da bo bralca pritegnilo k branju celotnega dopisa. Zamislite si ga kot “mini pismo”, ki ga morate strniti v eno ali dve vrstici.

5. Začnite s kratkim, mikavnim stavkom.
Danes vsem primanjkuje časa, zato kratek stavek v začetku pritegne bralca k branju. Pomislite na poglavja v knjigi. Če so poglavja predolga, je ne boste prebrali do konca. Zato naj bodo tudi tudi v dopisu odstavki kratki, sicer boste bralca izgubili in pisma sploh ne bo prebral do konca.

6. Večkrat uporabite »vi«.
Vsi ljudje smo zelo sebični, zato se tudi vaši prejemniki sprašujejo: »Kaj to pomeni zame?« Odgovorite na to vprašanje z večkrat omenjenim »za vas, vam, vi«, namesto »mi, imamo, smo« ali imena vašega podjetja. Z večkratno uporabo »vi« poskrbite, da se naslovnik počuti bolj pomembnega in da je dopis bolj oseben.

7. Pišite z vidika vašega kupca.
Predstavljajte si, da se pogovarjate z naslovnikom. To bo naredilo vaš dopis veliko bolj učinkovit. In tudi sami boste bolje razumeli koristi vašega izdelka.

8. Poenostavite.
Skrčite svoj dopis, da bo bolj jedrnat. Ne uporabljajte žargona ali težkih besed, zaradi katerih bi se bralec težje odzval.

9. Pripovedujte zgodbo.
Zgodbe so ena izmed najbolj učinkovitih metod, vendar še vedno premalo uporabljene v komunikacijskih strategijah. Bolje povemo zgodbo, bolj uspešno nam bodo pomagale pri prodaji.

10. Splošne prodajne podrobnosti.
»Prihranite 31,13 €« je bolj udarno kot pa »Prihranite več kot 30 €«. Preciznost pomaga pri ohranjanju vaše verodostojnosti.

11. Dolžina pisma lahko močno vpliva na ROI.
Ljudje ne berejo dolgih in ne kratkih pisem. Berejo tisto kar je zanimivo zanje. Testirajte v kolikšnem obsegu morate izraziti vaše prednosti in značilnosti.

12. Vključite brošure.
Predstavljajte si vaše pismo, kot prodajalca. Pismo prodaja, brošure pripovedujejo. Zato poskrbite, da bo dopis dobro prodajal, kajti to bo prejemnika prepričalo, da pogleda podrobneje priloženo brošuro in obratno.

13. Testirajte, testirajte in še enkrat testirajte!
Še enkrat preverite vse elemente vašega dopisa in vašo ponudbo, še preden izberete njegovo velikost in obliko. Vedno pripravite dve verziji, da testirate odziv na posamično. In seveda, uspešnejšo uporabite naprej.

Kaj smo se naučili iz napisanega?

Včasih je že nekaj uvodnih besed v dopisu odločilnih, da se naslovnik odloči za nakup vašega izdelka/storitve, zato poskrbite, da bo sestavljen premišljeno, odločno in prepričljivo.

Dolžina pisma je odvisna od tega, kaj želite sporočiti. Ali je to en dopis ali pa dvajset – vedno naj bralec prebere v celoti.

In nenazadnje: “vi, vam, vaše” in “korist, korist, korist”.

6 misli o “Srečna 13-ica – 13 nasvetov za pisanje zmagovite direktne pošte

  • V pravzaprav ne pretirano slabem tekstu (vsebinsko) je toliko slovničnih napak, da bi se vsak, ki ima vsaj malo rad svoj jezik, moral zgroziti. Ali res ne premorete kakšnega lektorja?

  • Mirjana hvala za komentar. Včasih nas pri podajanju idej in znanja tako zanese v temo, da pozabimo natresti vejic in drugih ločil, predvsem pa skrbeti, da so stavki čisti in razumljivi.

    Bomo popravili.

    Pridete na ProMaket?

    Lp, Boštjan

  • @Mirjana: evo smo malce popravili, dodali.
    Imam tudi nagradno vprašanje: za vsako napako, ki jo v tekstu opazite, vam damo 1 EUR popusta na vstopnico na sejem. Če je teh napak še več, lahko dobite tudi kotizacijo za kongres.:-)

    Sedaj pa le na delo! Pošljite nam torej spisek napak, ki so še v tekstu in priznali vam bomo toliko EUR popusta.

  • Zanimiv prispevek in dobra taktika 🙂 ljudje vedno radi iščejo oz. iščemo napake 😉 na kater naslov pa se pošlje popravke?

    lp

  • .. popravke pošljite na e-naslov: info()promarket.si. Objavili jih ne bomo, ker se lahko ponavljajo – dajmo priložnost tudi drugim.

    Seveda pa ne velja stavkov na veliko spreminjati…

  • @Kaya: hvala za poslane popravke! Sprejeli bomo vseh trinajst napak, torej imate karto za vstop na sejem le za sedem evrov.:-)

    Pošljite nam podatke na email, da vam pošljemo kupon za karto.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja