Steklena krogla, ki napoveduje prihodnost

v zadnjih dveh letih se je mišljenje in vedenje potrošnikov spreobrnilo. Razloge je mogoče iskati v spremenjenih nakupnih in življenjskih navadah, dinamiki v gospodarstvu, skupaj z eksplozijo socialnih medijev. Glede na premike se tudi vaše stranke odzivajo na vaše ponudbe in sporočila drugače, kot so se pred leti. Ali ste to zaznali tudi v vaši bazi strank?

Čeprav je testiranje različnih akcij, segmentov in ponudb lahko dražje in zamudno, kaže primer podjetja, ki se ukvarja s kataloško prodajo, da se vam to na dolgi rok izplača. Podjetje je na letni ravni spremljalo katerim kanalom trženja so naklonjene  njihove stranke. Prvi rezultati so pokazali, da je večina segmentov naklonjenih samo za komunikacijo preko spleta. Toda po šestih mesecih se je prevladujoča prednost preusmerila na kombinacijo tiskanih in spletnih kanalov.
Podjetje je na koncu ugotovilo, da 15 % strank iz svoje baze lahko trži izključno preko spleta, hkrati pa ohranja enake odzive in povprečno vrednost naročil. Drugih 24 % strank potrebuje mesečno tiskane izvode kataloga, večina 61 % pa potrebuje kombinacijo tiskanih izvodov (vendar vsaka dva meseca), ki ga dopolnjujejo s tedenskim pošiljanjem elektronske pošte.

Na ta način so prihranili stroške s komuniciranjem strank prek spleta in s tem izravnali povečanje tiskovin in poštnine za ostali dve skupini strank. Če bi podjetje ravnalo po prvih rezultatih bi s svojim ravnanjem povzročilo nižji odziv iz obeh skupin s tiskovinami.
Kateri dejavniki pa igrajo najpomembnejšo vlogo pri neposrednem trženju bančnih storitev lahko prisluhnete na primeru Unicredit Banke, ki so jih spoznavali skozi dolgoletne izkušnje.

Vir: www.multichannelmerchant.com, www.zdms.org

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja