Top 10 naj prednovoletnih ugodnosti po izboru kupcev

še pred pravim prednovoletnim vzdušjem začnejo potrošniki s svojimi nakupovalnimi pohodi in kaže, da nakupovanja v decembru upadajo. Poleg tega je zaznati spremembe lokacij, kjer potrošniki nakupujejo. V Ameriki se jih kar 30% odpravlja po nakupih prek spleta, kar je za 2% več kot prejšnje leto, medtem ko je nakupovanje v trgovinah upadlo za 4% (raziskava Integer Group).

Torej poglejmo kakšne so posebne prednovoletne ugodnosti, ki jih kupci radi koristijo:

1. Brezplačna poštnina
Če vaši kupci čutijo, da bodo plačali enako za nakup v trgovini ali na spletu, potem bodo raje izbrali nakup prek spleta. Nakup je priročnejši in prihranijo pri času.

2. Kuponi
Ponudite kupone preko Facebooka ali ostalih socialnih omrežjih in spodbudite kupce k nenačrtovanim nakupom. Vključite kupone tam, kjer jih kupci ne pričakujejo (npr. v embalaže izdelka).

3. Kupite enega, enega dobite brezplačno
To je pametna ponudba, ki omogoča kupcem, ki so preveč zaposleni, da kupijo več stvari hkrati iz svojega nakupovalnega seznama.

4. Spletne ponudbe preko elektronske pošte
Na t.i. Cyber Monday (spletni pondeljek), ki je porušil rekorde v spletnem nakupovanju, so kupci veliko ugodnosti prejeli preko elektronske pošte. Še naprej pošiljajte kartice in sporočila, saj potrošniki sedaj spreminjajo svoje nakupovalne navade v klasičnih trgovinah.

5. Posebne ugodnosti
Ponudite darilno kartico v vrednosti 40 dolarjev, vsakemu kupcu, ki presega znesek 200 dolarjev ali več. S tem si zagotovite, da se bo pri vas opravil ponovni nakup.

6. Instant popusti
Uporabite instant popuste, da si pridobite pozornost kupcev, saj so privlačni za kupce, ki iščejo ideje za darila. Instant popusti nudijo takojšnje zadovoljstvo in spodbudo za nov nakup. Popusti so tudi najbolj učinkovit način pri prodaji, brez zatekanja k trajnem nižanju cen.

7. Ponudbe v trgovini
Črni petek in spletni ponedeljek sta del zgodovine velikega nakupovanja. Dajte kupcem razlog, da se ustavijo pri vas.

8. Nagrajevanje zvestobe
Presenetite vaše zveste člane z brezplačnimi izvodi ali eksluzivnimi vsebinami. Ne pozabite tudi na vaše Facebook pripadnike, ki so tudi navdušeni nad vašo znamko. Lahko jim ponudite ugodnosti pred ostalo javnostjo, ali jim pripravite ugodnosti samo za njih.

9. V zadnjem hipu
Ponudbe v zadnjem hipu so primerne za neučakane kupce, ki se odločijo za impulzivne nakupe.

10. Ugodnosti za zgodnje nakupe
Ni nujno, da so trgovine samo na Črni petek odprte zgodaj zjutraj. Določite datum za pričetek ugodnosti v zgodnjih urah na nepričakovan dan.

Vir: www.promomagazine.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja