Toyota daje glas strankam in avtomobilom

Toyota uvaja zasebno socialno mrežo za njihove stranke in avtomobile.

Toyota je znana po prvem zagonu električnih vozil in hibridov na Japonskem, sedaj pa preseneča tudi z lastno socialno platformo Toyota Friend. Namen vzpostavitve lastnega socialnega omrežja je povezava lastnikov vozil Toyota in blagovne znamke, ki bo pomagala preko uporabnih mobilnih aplikacij, poleg ostalih stvari tudi razporejati vzdrževanja avtomobilov. Pri Toyoti pravijo, da jim bo nova pridobitev v naslednjem stoletju pomagala pri reklamacijah strank.

Stranke lahko uporabljajo Toyota Friend preko svojih pametnih telefonov, tabličnih računalnikov in drugimi prenosnimi napravami, kot tudi na armaturni plošči nekaterih modelov vozil. Primer: ko avto potrebuje servis lastniku pošlje sporočilo. Lastnik potem lahko odgovori avtomobilu, da se obrne na prodajalca za dogovor termina.

Uporaba omrežja Toyota Friend lahko nadzoruje nivo olja, tlak v pnevmatikah, podatkov o napolnjenosti baterije in lastniki si lahko med seboj izmenjujejo informacije o okolju prijazni vožnji in priporočajo destinacije. V mrzlih dneh pa si lahko celo prižgejo gretje sedežev v svojem vozilu.

Omrežje omogoča tudi povezavo z znanimi socialnimi omrežji kot so Twitter, Facebook in ostali.
Vsekakor so se pri Toyoti dobro pripravili na prihodnost avtomobilov, ki izboljšajo povezljivost podatkov o avtomobilih in njihovih lastnikih. Kljub temu ideja ni čisto nova, saj je leta AKQA že ustvaril aplikacijo, ki jo uporabljajo lastniki avtomobilov v Veliki Britaniji preko USB vhodov, kjer jim prikazuje vrednost emisij CO2. Takrat so tudi osvojili nagradno na Grand Prixu festivalu Cannes Lions.


Vir: www.clickz.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja