Učinkovitost vsebinskega marketinga narašča

Pozornost strank je vse težje pridobiti, zato se v zadnjem času tržniki poslužujejo uporabe  vsebin, ki so za stranke bolj vabljive. Vendar je ustvarjanje vsebin povezano tudi s stroški. Vprašanje je katere vsebine ustvarjajo večjo donosnost?

 

Glede na raziskavo so najbolj učinkovite članki o predstavitvi izdelkov (62,2%) in video vsebine (51,9%). Po mnenju tržnikov je kreiranje video vsebin najtežje ustvarjati, a glede na pridobljen donos  in zanimanje strank, se jih vseeno splača producirati.

Pisanje člankov in raziskav pa je po mnenju tržnikov manj zapleteno, vendar pa se jim poraja vprašanje o avtorstvu teh člankov. Naj bodo napisani individualno ali naj se upirajo na določeno blagovno znamko? Pomembnost avtorstva navaja več kot polovica vprašanih (65,6%).

Ob koncu so tržniki izrazili še vodilne usmeritve v letošnjem in prihajajočem letu. V prejšnjem letu 18,9% omenja pomembnost vsebinskega marketinga, ki je ocenjen za email marketingom in socialnimi omrežji. V letošnjem letu pa prevladuje vsebinski marketing (34,8%), kot prioritetna usmeritev v trženju.

 

Vir: www.emarketer.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja