Prvi koraki v svet mobilnega marketinga: Ste že prisotni na Instagramu?

Najmočnejše svetovne blagovne znamke so vedno bolj prisotne tudi na Instagramu.

Mimogrede, Instagram je družabno omrežje in program na katerem objavljate svoje slike. Sledite drugim uporabnikom in gledate njihove slike, drugi uporabniki pa sledijo vam in gledajo vaše objave. Deluje samo na mobilnih napravih (telefonih in tablicah), in sicer na tistih od Appla in na tistih z operacijskim sistemom Android. Instagram ima tako že preko 80 milijonov uporabnikov.

Med 100 namočnejšimi blagovnimi znamkami jih je na Instagramu prisotnih 40%. To je sicer manj kot na Facebooku (98%) in Twitterju (94%). Je pa veliko, glede na to, da je Instagram dostopen samo preko mobilnih telefonov in je tudi precej mlajši od omenjenih dveh.

Na Instagramu so najbolj aktivne luksuzne blagovne znamke kot so: Gucci, Armani, Burberry in Tiffany. Njihov cilj je vzpostavljanje vpletenosti uporabnikov z njihovimi izdelki.

Največ sledilcev imata MTV in Sturbucks.

Najbolj vpletene uporabnike (število všečkov na posamezno fotografijo glede na število uporabnikov) pa imata Audi in Nike.

Povzeto po: http://www.marketingprofs.com/

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja