Veliko podatkov prinaša veliko priložnosti

V prvih desetletjih osebnih računalnikov in interneta, natančneje v letih 1975 do 1993, je bilo zbranih približni milijardo gigabajtov podatkov o potrošnikih. V letu 2012 je preko interneta, po besedah Charles Strykerja, generalnega direktorja v podjetju The Venture Development Center, Inc., zbranih 5 milijard gigabajtov podatkov o potrošnikih vsak dan.

V to številko lahko seveda podvomimo, strinjati pa se moramo z nadaljnim Strykerjevim sklepanjem. Pravi namreč, da leži prihodnost uspeha dirketnega marketinga v t.i. rudarjenju podatkov (data mining) preko interneta. Tržniki, ki se ukvarjajo z bazami so tako lahko najbolj navdušeni nad veliko priljubljenostjo družabnih medijev in nagnjenostjo potrošnikov, da na njih razkrivajo vse o sebi.

Podjetja tako že pripravljajo programe (t.i. data-mining robote), ki bodo lahko preiskali internet in poiskali relevantne informacije o posameznih potrošnikih. Vse to s pregledovanjem profilov in zapisov na omrežjih kot so Twitter, LinkedIn, Facebook in Google +. Druga orodja bodo na podlagi podatkov o obiskovalcu spletnih strani podjetja (IP številki) poiskala podjetje v katerem dela in tako generirala bazo strank.

Za uporabo teh orodij bo pri nas potrebno najprej preveriti zakonodajo in poiskati možnosti za izvajanje marketinških aktivnosti znotraj le-te. Vseeno pa so možnosti široke in morda za uporabnike malce strašljive.

Povzeto po: http://www.dmnews.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja