Virtualno nakupovanje v 3D tehniki

Vse kaže, da nam bo v prihodnje nadležno in dolgotrajno pomerjanje oblačil olajšala tehnologija. Na nedavni »Demo« konferenci, so predstavili interaktivno ogledalo, ki s pomočjo senzorja prepozna uporabnika. Tako s 3D prikazom lahko izbirate in pomerjate vaše obleke, modne dodatke, kot da bi jih imeli na sebi ali pri sebi (oglejte si video).

Tehnologija je primerna tako za uporabnike (ali predvsem uporabnice), ki nakupujejo preko spleta kot tudi za klasične trgovine. Tehnologija je plod podjetja FaceCake Marketing tehnologij, ki je nadgradil Microsoftovo Kinect 3D kamero, ki se jo uporablja pri video igrah.

Sicer pa po raziskavah že veliko uporabnikov nakupuje preko spleta, v ZDA okoli 83% uporabnikov nad 14 letom starosti. Še vedno pa okoli 38% žensk ne želi nakupovati preko interneta, saj morajo pred nakupom stvari otipati in videti. Zato si prizadevajo trgovci olajšati nakupne odločitve uporabnikov, preko vizualnih pripomočkov, ki izdelke naredijo še bolj realne. Bolj kot se bo e-poslovanje približalo realnosti, boljše bodo tudi uporabniške izkušnje.

Prednost virtualnih izkušenj pa so tudi priporočila in objave uporabnikov. Kar jim je všeč, lahko delijo z drugimi prijatelji preko socialnih omrežij. Priporočila pa so znana kot učinkovit oglaševalski kanal.

 

Vir: www.businessweek.com

 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja