Vzpostavitev e-mail marketinga v 4 korakih

E-mail je eden od učinkovitih in merljivih orodij marketinga, ki omogoča komunikacijo z vašimi strankami. Združuje prejemnike, ki želijo prejemati vaša elektronska sporočila in če so zanimiva jih preberejo ali se na njih celo odzovejo.
Vendar kako ustvariti elektronsko komunikacijo, ki bo pisana na kožo vaši ciljni publiki?

Načrtovanje!
Če želite, da bo email del vašega načina trženja, je pomembno, da imate načrt kaj želite z e-mail obveščanjem doseči. To bo pomagalo tako vam, kot vašim prejemnikom, da bodo razumeli namen prejemanja obvestil (»Prijavite se na prejemanje novic in novosti iz industrije« ali » prijavite se na prejemanje ekskluzivnih ponudb in predstavitev izdelkov«). To je nujno, saj nihče ne želi, da bi prejemal sporočila, katera niso pričakovali. Če se prijavite na prejemanje novic iz industrije, namesto tega pa dobite promocijska sporočila, se boste najverjetneje odjavili.

Za začetek uspešnega elektronskega obveščanja so opisani štirje preprosti koraki, ki vam pomagajo ustvariti načrt za uspešno komunikacijo z vašimi prejemniki:

  1. Poznavanje bralcev
    Morate poznati vaše bralce, kaj želijo brati in se prepričajte, da je vaša e-mail lista segmentirana z atributi. Raziskava med vašimi prejemniki, je odličen način za zbiranje pomembnih podatkov, ki vam bodo pomagali zagotoviti vsebino, ki jo želijo prejemati.
  2. Ugotovite vaš namen in cilje
    Ko veste koga obveščate, lahko postavite tudi vaš namen in cilje elektronskega obveščanja, ki jih želite ob tem doseči. Vaš namen je razlog, zakaj pošiljate elektronska obvestila prejemnikom in vaši cilji odražajo tisto, kar želite doseči, morda število prejemnikov, število klikov in/ali prodajo pri posamezni akciji.
    Zastavite si naslednja vprašanja: 

    • Zakaj želijo prejemniki prejemati vaša sporočila?
    • Katere koristne informacije lahko ponudite vašim prejemnikom?
    • Kaj želite doseči s svojim email marketingom?
  3. Ugotovite frekvenco vaših obvestil
    Omogočite prejemnikom, da vam povejo kako pogosto želijo prejemati sporočila od vas, vsaka dva meseca, mesečno, četrtletno, polletno? Iskanje primerne frekvence sporočil je bistvenega pomena za uspeh vašega e-mail marketinga. Če prepogosto pošiljate sporočilo, se lahko vaši prejemniki počutijo preobremenjene z vašimi sporočili in se lahko odjavijo, ali vas prijavijo med ‘spam’.
  4. Časovni plan
    Pripravite si časovni plan, da boste lahko obvladovali vsakodnevne naloge in dosegali zadane roke. Ustvarite si mesečni koledar vsebin za naslednjih 12 mesecev in oblikujte končne cilje za teden pred pošiljanjem.
    Vaš časovni plan se razlikujejo glede na vaše področje, vrsto vsebin in koledar.
    E-mail marketing se je pojavil kot merljiva taktika trženja. Analitika je bistvenega pomena za vaš uspeh e-mail marketinga. Testiranje ima seveda ključno vlogo pri uspehu.

Za pomoč pri načrtovanju in spremljanju napredka vašega e-mail marketinga, uporabite spodnji planer in kontrolni seznam vaše strategije:

E-mail marketing planer:

  • Datum  in čas pošiljanja
  • Dan v tednu
  • Pošiljatelj
  • Odstotek poslanih
  • Nedostavljivi email naslovi (soft/hard bounce)
  • Statistika odprtih sporočil
  • Odstotek prebranih
  • Neodprta sporočila
  • Najbolj priljubljen čas odpiranja sporočil
  • Odstotek prebranih na ta dan
  • Statistika klikov na povezave (unikatnih, povprečno, skupaj)
  • Statistika odjav
  • Statistika posredovanj sporočila

Kontrolni seznam strategije e-mail marketinga (spremenljivke):

  • pogostost pošiljanja na kontakt
  • Sporočilo
  • Kreativna zasnova
  • Naslov sporočila
  • Dan v tednu in ura
  • Demografija
  • e-mail naslov
  • geografija
  • zgodovina kontaktov
  • seznam prejemnikov
  • ciljne strani
  • način odziva
  • ponudba
  • personalizacija
  • sporočilo v ‘glavi’
  • ciljno občinstvo
  • podatki o prejemnikih

 

Vir: www.chiefmarketer.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja