Z rešitvijo iPROM Click2Call do telefonskega klica znotraj mobilnega oglasa

iPROM je predstavil novo tehnološko rešitev iPROM Click2Call, ki za nagovor sodobnega, mobilnega potrošnika izkorišča zmogljivosti zaslonov na dotik. Njena zasnova oglaševalcu dovoljuje, da v klikabilni pozivni gumb znotraj oglasa umesti svojo telefonsko številko in uporabniku v trenutku zagotovi ustrezen stik in podporo, ki pomembno podpre nakupni proces. Z interakcijo, prilagojeno mobilnemu okolju, se bistveno poveča število na mobilnih napravah opravljenih konverzij; oglaševalcem pa rešitev ponuja objektiven vpogled na vpliv mobilnega oglaševanja na realno prodajo.

Click2Call

 

 

 

 

 

iPROM Click2Call omogoča intuitivno uporabniško izkušnjo

Inovativna zasnova tehnološke rešitve iPROM Click2Call oglaševalcu dovoljuje, da v klikabilni pozivni gumb znotraj oglasa umesti svojo telefonsko številko in uporabniku v trenutku zagotovi ustrezen stik in podporo, ki pomembno podpre nakupni proces. Dimenzije in funkcionalnost tehnološke rešitve sledijo najsodobnejšim smernicam industrije ter omogočajo enostavno in intuitivno izkušnjo, predvsem pa spodbujajo uporabnikovo interakcijo z oglasom.

»Zaradi manjših površin zaslonov mobilno okolje zahteva premišljeno in selektivno umeščanje informacij. Poleg brezhibnega delovanja morajo biti vsebine dinamične, privlačne, predvsem pa za uporabnika relevantne. Svoje tehnološko znanje in vedenje o potrebah trga smo združili v rešitev, ki ponuja najboljše iz obeh svetov. Znotraj mobilnih oglasov smo podjetju na inovativen in uporabniku prijazen način omogočili možnost neposredne komunikacije, obenem pa premostili čas med poizvedbo in izvršeno spletno konverzijo,« je odločitev za novo tehnološko rešitev utemeljil Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROM-u.

V kampanji za Hotele Bernardin preseženi zastavljeni cilji

Odziv uporabnikov na novo tehnološko rešitev je iPROM preizkusil v digitalni kampanji za Hotele Bernardin. S klikom na telefonsko številko, izpisano znotraj oglasa, so zainteresiranim uporabnikom omogočili neposredno rezervacijo aranžmaja in v enomesečnem obdobju trajanja akcije zabeležili več kot 200 klicev na posebno rezervacijsko številko.

Na podlagi analize spletnih navad svojih obiskovalcev so v Hotelih Bernardin ugotovili, da si njihovi gostje ponudbo vse bolj ogledujejo na spletu. iPROM je ponudil rešitev, ki je opazno izboljšala število opravljenih rezervacij in gostom Hotelov Bernardin poenostavila korake do končne odločitve.

Mobilno oglaševanje povezuje virtualni in fizični svet

Blagovne znamke digitalno komuniciranje na mobilnih napravah že sprejemajo kot ključen kanal za nagovarjanje ciljnih občinstev. »Oglaševanje na mobilnih napravah generira ogromno spletnega obiska, zato smo želeli podjetjem ponuditi tudi natančen vpogled na vpliv, ki ga ima na realno prodajo,« je dodal Brenčič. Zato se vsaka tovrstna konverzija, tj. opravljeni klic v telefonski centrali, sproti beleži v iPROM-ov napredni sistem za nadzor ključnih indikatorjev uspešnosti in oglaševalcu dostavi v preglednem poročilu.

V mobilnem okolju šteje funkcionalna in uporabniku prijazna izkušnja

Razvoj tehnološke rešitve so v iPROM-u načrtovali skladno s standardizacijo oglasov HTML5 oziroma zatonom tehnologije Flash. Prehod na novo tehnologijo njihovim naročnikom omogoča pametno distribucijo vseh vrst prikaznih oglasnih formatov na različnih medijih in zagotavlja, da se komercialne vsebine vedno prikazujejo pravemu občinstvu in v pravi obliki. To velja tudi za mobilno okolje, ki ga obvladujejo s tehnološko in medijsko platformo iPROM Mobile.