Zahvala za spletno prodajo? Ali splošna zahvala vašim strankam? Pošljite jim elektronsko sporočilo.

Kategorije elektronskih sporočil za stranke segajo od sporočila dobrodošlice, spoznavnih sporočil do stalne komunikacije prek elektronske pošte. Med zadnjima dvema pa lahko vmestimo tudi zahvalno elektronsko sporočilo, ki ni namenjen le za spodbujanje k nakupovanju, ampak tudi za druge priložnosti (Clickmail Marketing).

Zahvalni emaili
Prednovoletni čas je najprimernejši čas, da se zahvalite svojim naročnikom, ne da bi karkoli pričakovali v zameno. Kot izraz hvaležnosti za njihovo zvestobo, lahko sekundarno ponudite tudi posebno ugodnost ali popust.

Naslednja priložnost za zahvalo je tudi obletnica vašega poznanstva, kdaj so prvič opravili prvi nakup, ali drugih praznikov, kot so materinski dan ali očetovski dan. Ali kar brez razloga, če vam je stranka dragocena. Razmislite o integriranju vaših zahvalnih elektronskih sporočil v vaš email marketing, da nagradite medsebojno poslovanje in zvestobo strank. Lahko razporedite komunikacije tudi glede na sezonske akcije in pripravite aktualne ponudbe ob vsaki sezoni.

Zapuščena nakupovalna košarica
Naslednja priložnost za elektronsko komunikacijo ob tem prednovoletnem času je tudi, ko stranke zapustijo spletno nakupovalno košarico. Ciljna usmerjenost na stranke, ki predčasno zapustijo stran v procesu nakupovanja, še vedno ni razširjena praksa.

Podjetja so ugotovila, da le 26 % anketiranih podjetij cilja te potrošnike. Za začetek email kampanije na potrošnike, ki zapustijo spletni nakupovalni proces, je največja ovira prav težavna navigacija.

Sicer pa je priporočljivo, da pošljete elektronsko pošto po 48 do 72 urah, ko so zapustili nakupovalno košarico, nekateri pa trdijo, da je boljše poslati sporočilo takoj oziroma v realnem času.
Podjetje je testiralo enako elektronsko sporočilo v obeh časovnih razmikih in občutno boljše rezultate je doseglo sporočilo poslano v realnem času. Upajmo, da bo proaktivni »zahvalni email« zmanjšal potrebo po uporabi dejanske strategije za »zapuščene nakupovalne košarice«.


Vir: www.marketingvox.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja