Zakaj bi morali katalogarji uporabljati QR kode?

qrcode

Ta QR koda vas bo popeljala do spletne strani Združenja za direktni marketing in dogodka, ki se bo odvijal 7. junija v Ljubljani

Ali prebirate QR kode z vašim mobilnikom? Kar nekaj jih že opazimo na izdelkih, plakatih, časopisih in oglasih. Trgovci nas z njimi popeljejo do video posnetkov, informacij o proizvodih in ostalih zabavnih vsebin.

Za uporabnike pametnih telefonov 2D črtne kode zagotavljajo boljšo nakupno izkušnjo, vendar po mnenju strokovnjakov jih še vedno večina katalogarjev ne uporablja. Katalog kot način prodaje lahko z uporabo QR kod vzpostavi nove načine komunikacije. Največja prednost je gotovo zmanjšanje časa od trenutka, ko kupci prebirajo katalog do naročila prek spleta, saj se preko QR kode takoj neposredno povežejo na splet, ne da bi morali priti do računalnika.

Torej, kaj je največji razlog, da bi katalogarji morali uporabljati QR kode?

Z QR kodami spodbudimo kupce, da se takoj odzovejo. Kupcem morate razložiti čemu služi koda, kako jo skenirajo in kaj bodo lahko videli, ko jo bodo uporabili. Ni priporočljivo, da QR kode dodate vsakemu izdelku, saj mora vsaka koda ponuditi določeno korist uporabniku (primer: video predstavitev uporabe izdelka za lajšanje bolečin).

Strokovnjaki priporočajo, da katalogarji sprejmejo QR kode, predno jih prehiti konkurenca ali nove tehnologije e-poslovanja.

Vir:  www.multichannelmerchant.com

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja