Zakaj je Facebook moder? Uporaba barv v marketingu

Izkazalo se je, da nekaj tako preprostega, kot zamenjava barve gumba spremeni vedenje uporabnikov. Buffer Leo Widrich pojasnjuje pomen barve na spletni strani in pri oblikovanju  blagovne znamke.
Zakaj je Facebook moder? V New Yorkerju pravijo, da je razlog preprost. To je zato, ker ima Mark Zuckerberg rdeče-zeleno barvno slepoto in modro barvo Mark vidi najboljše.

Ni ravno znanstveno kajne? To morda ne velja za Facebook, vendar pa obstaja nekaj primerov, kako barve dejansko vplivajo na naše odločitve ob nakupu. Konec koncev je vid najmočnejši razvit čut pri večini ljudi.

Lahko prepoznate blagovne znamke na spletu le po barvi?
Preden se potopimo v raziskave, tukaj je eksperiment, ki vam pokaže, kako je močna barva. Na podlagi barv gumbov, lahko ugante katero podjetje spada vsakemu od njih (rešitev je navedena spodaj).
Primer1

Primer2

Primer3

Primer4


Katere barve sprožijo občutek v nas?

včasih ni povsem očitno kako barve vplivajo na nas. V nadaljevanju so 4 primeri, ki prikazujejo pomen barve logotipov podjetij:

Ko se počutimo prisiljeni kupiti nekaj, lahko barve igrajo pomembno vlogo. Podjetje Kissmetrics je ustvaril infografiko o tem kako barve vplivajo na naše nakupe.
Zelena barva izstopa, kot najbolj sproščujoča barva, ki jo lahko uporabite za lažji nakup. Črna pa se pogosto uporablja za luksuzne izdelke.

Kako izboljšati trženje z boljšo uporabo barv?
vse je lahko precej zabavno, ampak kaj so dejanske odločitve, ki jih morate sprejeti za vašo spletno stran ali aplikacijo? Odgovor prihaja spet iz velike raziskave Kiss metrics-a.
Če ste naredili aplikacijo za ženske, Kissmetrics predlaga, da ženske ljubijo modro, vijolčno in zeleno, ne marajo pa oranžne, rjave ali sive.

V primeru, da je aplikacija namenjena moškim so pravila igre nekoliko drugačna. Moški imajo radi modro, zeleno in črno, ne maraja pa rjave, oranžne in vijolične.


Izvedli so tudi testiranje na spletni strani, kjer so gumb pobarvali v zeleno in rdečo barvo. Zelena predstavlja naravno barvo, medtem ko rdeča komunicira bolj strast, kri ali opozorilo. V testiranju je rdeča barva prekosila zeleno za 21 %.


rešitev 1. naloge: Primer 1: Facebook, Primer 2: Google, Primer 3: Flickr, Primer 4: LinkedIn

 

Vir: www.fastcompany.com