Zakaj je vsebinski marketing postal kralj na B2B trgu?

Med trženjskimi strategijami je vsebinski marketing šele bil okronan za kralja, vendar že prekaša iskalni marketing, odnose z javnostmi in tiskano oglaševanje ter TV in radio pri današnjem medpodjetniškem poslovanju.

Konec letošnjega poletja so v podjetju HiveFire, Cambridge, ki se ukvarja s spletno marketinškimi programskimi rešitvami, izvedli raziskavo med 400 tržnimi strokovnjaki na trgu B2B (B2B Marketing Trends Survey Report). Ugotovili so, da se tržniki umikajo iz prvotnih  oblik trženja, kot so iskalni marketing in navajajo vsebinski marketing kot najbolj uporabno taktiko za spletno trženje. Podjetja vsebinski marketing razumejo kot funkcijo.

Kaj pravzaprav je vsebinski marketing (ang. Content marketing)?
To je ustvarjanje in objava izvirne vsebine – vključno z objavo blogov, študije primerov, raziskav, video vsebin in fotografij, z namenom večje obiskanosti, večanja prepoznavnosti blagovne znamke, seznanjati javnost s strokovnim znanjem podjetja. Kot kaže raziskava, kar 82 odstotkov B2B podjetij sedaj vključuje vsebinski marketing  v svojo trženjsko strategijo. Daleč za tem sledi iskalni marketing na 70 %, sledijo dogodki na 68 %, odnosi z javnostmi na 64 % ter tisk/TV/radio oglaševanje na 32 %.

78 % vprašanih pravi (iz B2B trga), da je glavni cilj trženja, ustvarjanje prodaje, sledi povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in ohranjanje ciljev vodstva (35 %). Naslednjih 28 % vprašanih je dejalo, da je njihov glavni cilj povečanje prometa na spletni strani in 24 % pravi, da želijo izboljšati pozicijo na spletnih iskalnikih.

Del priljubljenosti vsebinskega marketinga je zaradi njegove sposobnosti, da ustvarja interese in možnosti za razvijanje blagovne znamke, ne da bi za to trpel velik del proračuna. Skoraj polovica vprašanih tržnikov pravi, da posveča manj kot tretjino svojega budgeta za tovrstno trženje. Poleg varčnosti, pa B2B tržniki verjamejo, da je večina njihovih strank prisotnih na spletu, zato si prizadevajo za spletno trženje.

Raziskava je pokazala tudi na problem, ki se pojavlja pri vsebinskem marketingu. To pa je pomanjkanje časa za pripravo ustreznih vsebin, kar predstavlja oviro za njihova prizadevanja skoraj 70 % vprašanih, 66 % pa navaja pomanjkljivost v pomanjkanju izvirnih in kakovostnih vsebin. 38 % pravi, da imajo težave pri merjenju rezultatov, 37 % pa jim predstavlja oviro pomanjkanje osebja za tovrstno delo.

Kljub tem pomanjkljivostim, pa raziskava jasno kaže, da bo vsebinski marketing šel naprej, tako na trgu B2B kot tudi pri širši javnosti.

Vir: www.entrepreneur.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja