Zakaj mora imeti vaše podjetje profil na Google+?

Všeč ali ne, ustvariti boste morali profil vašega podjetja tudi na Google+, če želite da imajo vaše stranke prijetno spletno izkušnjo. Tisti, ki ne bodo ustvarili profila lahko pričakujejo slabšo uvrstitev med rezultati iskalnika Google (SERP – Search Engine Results Page).

Če ste slučajno zgrešili veliko napoved o rezultatih iskanja na Googlu in kako namerava Google personalizirati izkušnjo uporabnikov prek svojih produktov, si oglejte preteklo objavo na njihovem blogu (http://googleblog.blogspot.com/2012/01/search-plus-your-world.html).

Med rezultati iskanj Google sedaj spremlja tudi poslovne strani in fotografije iz Google+. Zato je vse težje ostati v koraku z iskalnimi in socialnimi marketinškimi taktikami trženja, saj se spletni prostor dobesedno dnevno spreminja.
Razmislite o štirih nasvetih, ki bodo poskrbeli, da vas stranke zagotovo najdejo:

  1.  Ustvarite Google+ profil za vaše podjetje
    Naj bo enostaven, če (še) nimate na voljo časa in sredstev, vendar ne odlašajte. Delite stran z drugimi.
  2.  Uporabite prave besede v vašem opisu in informacijah o podjetju
    Pomislite na ključne besede, ki bi jih uporabile vaše stranke na iskalniku. Vključite vaše prednosti, ki opisujejo vaše poslovanje, da boste izstopali. Povejte dobro zgodbo, vendar naj ne bo zapletena ali nejasna.
    Primer: Hotel se nahaja v središču mesta Chicago, na Ulici primer 1234, nasproti Willis stolpa. Hotel vam ponuja veliko udobja: notranji bazen, javni prevoz do najlepših mestnih znamenitosti Chicaga in restavracij, vljudno osebje, brezplačen brezžični internetni dostop v vseh prostorih, konkurenčne cene, prevoz do vseh letališč (navedite jih), hišni ljubljenčki so dobrodošli.
  3. Naložite nekaj dobrih slik za predstavitev strankam
    Slike bodo ostale še naprej pomemben dejavnik v iskalnikih. Dejstvo je, da so slike najlažji način za pridobitev pozornosti strank na socialnih omrežjih. Predstavite vaše poslovanje z izjemnimi fotografijami vaše lokacije, zaposlenih, izdelkov in storitev. Poimenujte vaše slike z imeni ljudi, ki so na njih, imeni izdelkov in storitev, ime lokacije. Vse to je ključno pri rezultatih v iskalnikih.
    Slab primer: slika-bazena.jpg
    Dober primer: Chicago-hotelski-bazen.jpg
  4. Uporabite Google+ za pogovor o vašem podjetju
    Razmislite o objavah, ki zanimajo vaše stranke. To vam pomaga, da se boste začeli pojavljati na desni strani prikaza rezultatov v iskalniku. Bolj kot boste sodelovali z vašim občinstvom ali krogi, bolj bo Google izpostavil vašo vsebino. Ne opustite vašo stran in se prepričajte, da objavljate dovolj pogosto (enkrat dnevno ali nekajkrat tedensko je dober začetek).
    Dva primera kako uspešno sodelovati s svojimi krogi in občinstvom:

    Ali iščete zabavne stvari, ki jih lahko počnete ob vašem obisku Chicaga? Naj vam pomaga naš hotel (ime hotela v centru Chicaga) najti najboljše dele mesta v času vašega bivanja.


    Ste že bili v Chicagu? Kaj imate najraje v poletnih mesecih? Naše osebje (ime hotela, Chicago) vedno išče ideje in načine, da bo vaše bivanje bolj zabavno! Radi bi slišali vaše mnenje.

Na koncu poskrbite, da imajo vaši prispevki ključne besede, ki vam lahko pomagajo pri rezultatih iskanja in ustvarjajo vsebino, ki jo bodo ljudje radi brali in delili z ostalimi.

Zabavajte se pri ustvarjanju svoje Google+ strani in spodbujajte svojo družino, prijatelje in zaposlene, da so del vašega kroga in vam pomagajo pri rasti vašega občinstva. Toda preden lahko naredite to, je prvi korak vzpostavitev Google+ strani in izkoristite prednosti, ki vam jih Google nudi.

Predstavnik Googla Nikola Jellačić bo v marcu na kongresu Direkt. Iz prve roke boste lahko izvedeli kako močno se je Google+ zasidral v naše vsakdanje življenje in kako pretvarja dnevne poslovne odnose iz realnega sveta na splet.

Vir: www.multichannelmerchant.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja