
Velika knjiga o prvih petnajstih letih oglaševalske stroke v Novi Evropi, kot jih odseva prvih petnajst let Zlatega bobna je v tiskarni. Antologija zmagovalcev in finalistov, nove ustvarjalnosti, izvirnosti in integralnosti, petnajst nepozabnih zgodb, štiristo naj agencij v dosjeju »Who is Who in New Europe«, kratka zgodovina razvoja in organiziranosti stroke v Novi Evropi, in najlepša pričevanja, kako smo se s Portorožem usedli v oglaševalska srca.
Petnajst let Novo evropskega oglaševanja, petnajst let Zlatega bobna je edini celovit dokument o ustvarjalni moči, ki jo je v oglaševanju prebudil padec berlinskega zidu. Napisana je v angleščini, bogato ilustrirana, priložen ji bo DVD z vsemi zlatimi zmagovalci.
GOLDEN DRUM – 15 YEARS OF NEW EUROPEAN ADVERTISING
Osebni pogled na Zlati boben
Jure Apih, Michael Conrad, Jiri Mikeš, Ivan Chimburov, Rudi Kobza, Adrian Botan, Jarek Ziebinski, Dragan Sakan, Juraj Vaculik
Kratka zgodovina oglaševalske stroke v Novi Evropi
Avstrija, Čehoslovaška, Poljska, Rusija, Madžarska, Romunija, Izrael, Srbija, Hrvaška, Slovenija, Jugoslavija
15 let oglaševanja v Novi Evropi 1994 – 2008
– kaj je zaznamovalo posamezno leto v svetu
– kaj je zaznamovalo Zlati boben
– podoba festivala in pogled predsednika žirije
– vsi zlati, srebrni zmagovalci in finalisti
Dosje KDO JE KDO v oglaševalski industriji Nove Evrope
DVD 1994 – 2008 – vsi veliki zmagovalci Zlatega bobna
Knjiga Petnajst let Novo evropskega oglaševanja, petnajst let Zlatega bobna bo edini uporaben in celovit vodič po oglaševalski Novi Evropi.
V prednaročilu – do 1. septembra – je cena knjige – 508 strani velikega formata z DVD-jem vseh zmagovitih filmov – 65 EUR + DDV + poštnina.
Naročilo knjige na
info@festfest.si ali
http://www.goldendrum.com/news/book-15-years-of-european-advertising-order-now/[:]